Як встановити всі комплектуючі на відкатні ворота

Встановлювати фурнітуру необхідно під час установки воріт, а деякі елементи ще в процесі виготовлення самої стулки. Багато хто боїться монтувати комплектуючі самостійно і готові заплатити кругленьку суму за послуги фахівців. Але якщо ви вмієте працювати зі зварювальним апаратом і любите робити все своїми руками то краще встановлювати всі елементи фурнітури самостійно. Так можна заощадити чималу суму грошей, за яку буде можливість прикупити автоматичну систему для своїх воріт.

Монтаж комплекту фурнітури для відкатних воріт

Як уже було згадано деякі елементи фурнітури встановлюються ще в процесі виготовлення воріт. Цей елемент – напрямна балка. Сам процес складання каркаса для воріт починається з приварювання балки до однієї з великих заготовок під каркас. Приварювати необхідно невеликими зварювальними швами з двох сторін. Зварювання суцільним швом призведе до того, що балку покрутить, а рихтувати не завжди виходить. Так що можна потрапити на гроші. А ще перед зварювальними роботами покриваємо всі труби для каркаса і спрямовуючу ґрунтом. Після того, як направляючу приварили до нижньої заготовки можна збирати каркас повністю. Після закінчення зварювальних робіт всі шви зачищаємо болгаркою, а потім покриваємо їх ґрунтом.

Далі щілину між направляючою і нижньою частиною каркаса необхідно закладати герметиком. Це необхідно, оскільки туди буде потрапляти волога, що призведе до появи іржі і корозії.

Перед тим, як встановити роликові каретки необхідно підготувати місце. Для цього необхідно підготувати яму, в яку поміщають заставну. Її варять зі шматка металу (краще взяти швелер). Його довжина повинна бути як половина ширини проїзду. До швелеру приварюють ніжки із прутів арматури. Вони необхідні для додання стійкості швелера в приямку. Заставну розміщують так, щоб вона була врівень з поверхнею проїзду (враховуємо ще й плитку якщо вона буде). Далі заливаємо все бетоном і чекаємо поки все застигне. Після одного-двох тижнів очікування можна встановлювати каретки. Монтуються вони або безпосередньо на саму заставну, або ж з використанням регулювальної пластини. Другий варіант зручніше, до того ж потім в разі чого за допомогою болтів і гайок на даних пластинах можна буде регулювати висоту розміщення кареток. Розміщуємо їх на швелері так, щоб між каретками була велика відстань.

Для монтажу верхніх роликів і уловлювачів на опорних стовпах приварюють нащільники з профільної труби (якщо на них виведені заставні). На нащільнику, який розміщений ближче до роликових опор вгорі приварюють пластину з роликами. Якщо використовується мала фурнітура, то в нащільнику спочатку вирізається отвір, щоб було мінімальна відстань між ним і самою стулкою. Спочатку приварюється металева пластина, а вже потім вкручуються ролики. Відстань між ними можна регулювати під товщину стулки.

На дальньому нащільнику зверху приварюють верхню пастку, а знизу — нижню. Остання кріпиться так, щоб при наїжджанні на неї стулка піднімалася на пару міліметрів.

Стулку ставимо на каретки, а точніше заводимо їх всередину направляючої балки. Верхній край стулки заводимо між роликів на підтримуючій пластині.

Тепер з протилежного боку від кареток в балку заводимо кінцевий ролик. Для його кріплення всередині балки використовуємо металеву пластину і болт, який є на ньому. Заводимо кінцевий ролик так, щоб дана пластина виявилася зовні балки, а потім підтискаємо її до нижніх полиць за допомогою болта.

Все, що залишається зробити – вставити гумову заглушку всередину направляючої з того боку, з якою вставлені каретки. Вона не дасть сміттю забитися всередину балки. Перевіряємо, як рухається стулка і насолоджуємося результатом.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *